انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

  • ۰
  • ۰

هفت عامل هنگام خرید دستبند

انتخاب یک دستبند مناسب برای هر فرد،شاید در هنگام خرید برای هرفرد سخت به نظر برسد به دلیل اینکه دستبند های در طرح های و رنگ بندی متنوعی در بازار وجود دارند برای خرید یک دستبند بهترین راه باید به دستبندی که به پوست خود،اندازه مچ دست اطلاعات داشته باشید،در این مقاله در گالری ترنج مهمترین فاکتورهای در هنگام خرید دستبند برای شما توضیح خواهیم داد.

 

  • دلیل یا هدف خرید دستبند

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید دلیل خرید دستبند است. آیا دستبند را به این دلیل می‌خرید که قیمت دستبندها کم و مناسب است؟ آیا قصد دارید آن را به عنوان هدیه عروسی یا تولد به یکی از اعضای خانواده یا دوست نزدیک خود بدهید؟

دستبندهای جواهرات میتوانند شما را خوش استایل تر سالم تر و شادتر کنند. اگر خرید و استفاده از دستبند باعث خوشحالی و اعتماد به نفس شما می شود، حتما یک دستبند شیک را تهیه کنید

همچنین باید در نظر داشته باشید که آیا دستبندی که می‌خرید هدف خاصی برای شما یا شخص مورد نظر دارد یا خیر.

همیشه قبل از خرید بهتر است که بدانید چرا دستبند می‌خرید و برای چه استفاده می‌کنید.

  • نوع دستبند را در نظر بگیرید

شما وقتی برای خرید دستبند زنانه یا مردانه اقدام میکنید متوجه انواع و طرح های مختلف دستبند خواهید شد،ممکن است وجود برند های محبوب انتخاب یک دستبند را برای شما سخت تر کنند چون طرح ها واقعا بی نظیر هستند،مدل های زیاد و متنوعی از انواع دستبند ها با کیفیت و جنس های مختلف در دنیای مد وجود دارد،مدل های زیاد و متنوعی از انواع دستبند ها با کیفیت و جنس های مختلف در دنیای مد وجود دارد.

هنگام خرید این نوع زیورآلات سوالات مختلفی ذهن خریدار را مشغول می‌کند. آیا این دستبند برای دست من مناسب است؟ این دستبند را با چه اکسسوری دیگری می‌توانم ست کنم؟طرح‌های بزرگ را انتخاب کنم یا ظریف بهتر است؟

دانستن آنکه چه سبکی را دوست دارید بسیار مهم است اگر شما کارهای که ظریف هستند و میخواهید زیبایی را به شما بدهند میتوانید دستبند مرواریدی را انتخاب کنید اگر یک دستبند خاص و شیک را دوست دارید میتوانید دستبند چرمی را انتخاب کنید همه چیز بستگی به شما دارد

  • یک دستبند با تناسب دست خود پیدا کنید

آیا دوست دارید دستبندهایی استفاده کنید که کمی گشاد هستند تا بتوانند بازوی شما را بالا و پایین بکشند؟یا دوست دارید دستبندی استفاده کنید که با دست شما فیت و گیر باشد.

یکی از مهمترین مواردی که باید در نظر بگیرید اندازه و تناسب دست است،قبل از خرید انگشتر،ابتدا آن را امتحان میکنید برای خرید یک دستبند هم باید این کار را انجام دهید

یکی از نکات مهم در انتخاب دستبند، سایز مناسب آن است. دستبند شما نباید خیلی تنگ و یا خیلی گشاد باشد زیرا در صورت تنگی رد آن بر روی دست شما باقی می‌ماند و در صورت گشاد بودن، زیاد حرکت می‌کند و امکان افتادن آن از دستتان وجود دارد.

  • ست کردن

دستبند مردانه و زنانه ساده ترین راه برای استفاده به عنوان اکسسوری برای هر لباس هستند. با این حال، اگر همیشه دستبندهای ساده بخرید، مجموعه شما می تواند تکراری به نظر برسد. هنگام خرید دستبند، به مد روز یا معمولی خود مراجعه کنید.

برای اینکه انتخابی درست در نوع دستبند داشته باشید باید اصول ست کردن دستبند را در نظر بگیرید. مواردی مانند مکان مورد نظر، رنگ پوست، لباس و همچنین اندام شما می‌تواند تاثیری مستقیم در انتخاب دستبند شما داشته باشد.

این کار به شما کمک می کند تا دستبندی را پیدا کنید که بتواند با هر لباسی که دارید مطابقت داشته باشد،حتی اگر یک قطعه ساده نباشد. همین امر در مورد خرید دستبند برای مراسم رسمی یا خاص نیز صدق می کند. برای دستبندهایی که می توانند با هر لباس یا مناسبتی مطابقت داشته باشند.

  • کیفیت و جنس دستبند

هنگام خرید بدلیجات دستبند حتما دقت داشته باشید که دستبندی را خرید کنید که کیفیت بالایی داشته باشد دستبندهای ما در گالری ترنج همه دارای کیفیت بالا و از استیل 316 کاملا رنگ ثابت و ضد حساسیت میباشند،دستبندهای موجود در سایت کیفیت و ماندگاری بالایی دارند

  • دستبندهای روی هم

شما می توانید دستبندهای خود را به روش های منحصر به فرد و خلاقانه زیادی استفاده کنید. یکی از آنها این است که آنها را روی مچ دست خود قرار دهید. دستبندهای روی هم می توانند ظاهری کامل و در عین حال زیبا ارائه دهند.

دسته ای از دستبندها می توانند جذابیت بازیگوشی را به لباس شما ببخشند. همچنین ترکیب و تطبیق دستبندهای مختلفی که دارید سرگرم کننده است. بنابراین، هر زمان که به گزینه های خود برای دستبند نگاه می کنید، "قابلیت انباشتگی" آنها را در نظر بگیرید.وقتی برخی از دستبندها را در کنار ساعت و سایر دستبندها قرار میدهید فوق العاده به نظر میرسند. 

به عنوان یک نکته، مطمئن شوید که وقتی دستبندهای خود را روی هم قرار می دهید، مچ دست خود را بیش از حد فشار نمی دهید. اگر تا به حال سعی نکرده اید با دستبندهای روی هم بیرون بروید، همین حالا آن را امتحان کنید.8

  • ۰۱/۰۵/۱۸
  • mohsen sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی