انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

  • ۰
  • ۰

زیورآلات ترند پاییز 2022

اگر چه در حال حاضر شما در حال لذت بردن از تابستان گرم میباشید اما پاییز نزدیک است پس زمان آن رسیده که ظاهر مورد علاقه خود را از گردبادی که ماه مد نامیده میشود بررسی کنیم،ما تمام طرح هایی که هنگام کم شدن دما قرار است مد شوند را برای شما گرد آوری کرده ایم که بتوانید قبل از شروع پاییز جواهرات ترند پاییز را بشناسید،ست چوکر ها ، گردنبند و خرید گوشواره استیل خاص موجی از مد جواهرات در این فصل هستند ، با گوشواره های بدلیجات بلند و درخشان ، گردنبندهای زنجیره ای بزرگ و سطحی از نئون رنگی زیبا در دسته جواهرات قرار می گیرند.

 

  • جواهرات طرح گل

نماد گل در جواهرات از محبوب‌ترین طرح‌هاست که توسط برندها و طراحان بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از این نماد اولین بار در دهه ۱۸۳۰ میلادی و با هدف نمایش دوستی، عشق و ازدواج شکل گرفت.در این تصاویر طرح گل را در چوکرها دستبند حلقه و موارد دیگر را به شما نشان خواهیم داد.

  • زیورآلات طبیعی

خرید بدلیچات جزئی جدا نشدنی از استایل هر فرد خوش پوشی محسوب می شوند. شما می توانید براحتی با تغییر اکسسوری ها، با لباس های تکراری ست های جذاب و جدیدی بزنید. بی آن که کسی متوجه شود که شما این لباس را بارها پوشیده اید. هم چنین شما باهر سلیقه و سبک پوششی نیزمی توانید طرح مناسب خود را پیدا کنید. زیورآلات طبیعی از منحصربفردترین مدل هایی است که هرکس متناسب باخود می تواند آن را بسازد یا تهیه کند.از سنگ‌ها گرفته تا صدف‌های دریایی، ما شاهد تسخیر عناصر طبیعی هستیم.

  • بازگشت چوکر

خرید گردنبند چوکر، نوعی گردنبند ساده و زیبایی است که به گردن می چسبد و ظاهر گردن شما را زیباتر می کند و فقط جنبه ی زیبایی دارد و معنای دیگری ندارد. گردنبندهای چوکر برای گردن های کشیده و بلند مناسب هستند.

  • گوشواره ها

گوشواره ها یکی از پرطرفدارترین بدلیجات استیل زنانه هستند که زنان با افتخار از آن ها استفاده می کنند، اما انتخاب گوشواره مناسب بستگی به رنگ لباس، فرم صورت و سلیقه شخصی افراد دارد . گوشواره ها مدل های متفات و متنوعی دارند که انتخاب را برایتان سخت میکنند.

  • دستبند کاف

به دستبند های کاف، دستبند های باز و دستبند های پلیسی نیز میگویند. دستبندهای کاف، دستبندهای عریض و ضخیمی هستند که کاملاً بسته نمی شوند. البته امروزه نمونه های باریک و نازک برای خرید دستبند های کاف هم وجود دارد. دستبند های کاف فاقد قفل و گیره میباشند. دستبندهای کاف وقتی روی مچ دست قرار می گیرند، دارای یک فاصله خالی بجای قفل خواهند بود. دستبند های کاف انعطاف پذیر هستند و قابلیت جمع شدن یا باز شدن دارند.

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • mohsen sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی