انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

  • ۰
  • ۰

راهنمای کامل انتخاب گوشواره مجلسی و عروس

لباس عروس بخش مهمی از کل مجموعه مورد نیاز یک عروس میباشد و انتخاب جواهرات مناسب عروسی بسیار نکته مهمی میباشد،واقعیت این است که انتخاب یک گوشواره عروس خاص میتواند یک استایل عروس را بسیار خاص کند.اما با وجود طرح های متنوع و زیاد و قیمت هرکدام از آن ها انتخاب یک جفت گوشواره مجلسی مناسب لباس عروس ممکن است کمی سخت به نظر برسد.ممکن است برای عروس ها این سوال پیش بیاید که چه گوشواره ای با مدل موی عروسی ست میشود؟چه طرح های با فرم صورت ست میشود در این مقاله ما سعی داریم تمام نکاتی که شما برای انتخاب یک جفت گوشواره عروس لازم دارید را بررسی کنیم

انواع گوشواره عروس

برای خرید گوشواره مناسب عروس طیف گسترده ای وجود دارد،محبوب ترین سبک ها عبارتند از: میخی، گوشواره های لوستری، طرح های دراز و آویزان، و همچنین طرح های هندسی مدرن تر، از جمله حلقه ها (از جمله گوشواره های حلقه مرواریدی عروس ). برای انتخاب آگاهانه، راهنمای کامل ما در گالری ترنج را در مورد انواع گوشواره با ما همراه باشید.

گوشواره مناسب عروس چیست؟

هر عروس باید انواع گوشواره‌هایی را انتخاب کند که با سبک / تم عروسی او، طرح لباس عروسش (و یقه آن که در مقالات قبل ترنج استور در مورد انواع یقه صحبت کرده ایم) و همچنین مدل موی عروس مطابقت دارد. علاوه بر این، عروس‌ها معمولاً گوشواره‌های عروس را بر اساس شکل صورت خود انتخاب می‌کنند، زیرا انواع خاصی از گوشواره‌ها متناسب با فرم صورت می‌توانند جذاب‌تر از سایرین باشند.

انتخاب گوشواره حلقه ای برای عروس؟

گوشواره های حلقه ای یک انتخاب سنتی به عنوان گوشواره عروسی نیستند، اما بسیاری از عروس های مدرن در روز عروسی خود گوشواره های حلقه ای را انتخاب می کنند. اگر لباس عروس غیررسمی تری می پوشید، حلقه ها، به خصوص حلقه های مروارید یا سایر گوشواره های مدور، انتخاب های جذابی هستند. یک جایگزین عالی برای گوشواره‌های حلقه‌ای بزرگ، مدل‌های حلقه‌های کوچکتر/huggie هستند که جذابیت کلاسیک و شیک‌تری دارند.

انتخاب زیورآلات مناسب عروسی

اول از همه، مطمئن شوید که جواهرات عروسی که انتخاب می‌کنید راحت باشند، زیرا در تمام طول روز قرار است که از آن استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که خرید زیورآلات انتخابی شما با یقه و مدل لباس شما مطابقت دارد. جواهراتی را انتخاب نکنید که باعث درهم ریختن مدل موی عروسی شما را دارند (مانند گوشواره های لوستری بزرگ و سنگین با فرهای سفت). یقه را با طول های مناسب گردنبند جفت کنید.

محبوب ترین انواع گوشواره عروس

  • گوشواره میخی

گوشواره میخی که با استفاده از یک پین پشت گوش متصل می‌شود یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مورد استفاده در ایران است. شاید بتوان گفت این علاقه به خاطر اطمینانی است که در انداختن این گوشواره دارند. پین این گوشواره بسیار محکم است و خطر گم شدن آن نسبت به دیگر مدل‌ها بسیار کم است.این سبک مناسب تک نگین‌های جواهر و مروارید و کسانی که گردن کوتاهی دارند مناسب است.

  • گوشواره اشکی

گوشواره های اشکی یا با طراحی گلابی شکل، یکی دیگر از سبک های کلاسیک هستند.فرمی شبیه به یک قطره آب دارد. گوشواره اشکی معمولا با متریالهای مختلفی ساخته می‌شود و به یک قلاب فلزی آویزان می‌شود. این مدل یکی از انواع گوشواره است که برای موقعیت‌های رسمی و عروسی انتخاب خوبی محسوب می‌شود.

  • گوشواره قطره ای

گوشواره های قطره ای از دیگر مدل های کلاسیک و زنانه هستند که اخیرا مد شده اند. لباس عروس صشما با گذاشتن یک جفت از این گوشواره، تکمیل خواهد شد. البته دقت کنید که این مدل گوشواره با گوشواره هایی که با زنجیر آویزان شده اند، فرق دارد. گوشواره های قطره ای نسبت به دیگر گوشواره ها کمتر تاب می خورند. از آنجا که این مدل گوشواره سبکی بسیار منحصر بفرد دارد، شما می توانید موهایتان را بالا ببندید تا گوشواره هایتان به زیبایی به چشم آیند.

  • گوشواره انگور

گوشواره های طرح انگور مناسب یک لباس عروس طرح بوهو میباشند.این گوشواره‌های عروسی مرسوم، شاخه‌ها یا شاخ و برگ‌هایی را نشان می‌دهند که معمولاً با زیورآلات طرح انگور تزیین شده اند

  • گوشواره لوستر

این گوشواره ها با این که تشابه زیادی به مدل آویزی دارند اما تفاوت هایی با آن مدل دارند.اما آنها را میتوان زیر مجموعه گوشواره های آویزی قرار داد که بلند تر و پیچیده تر از آویزی است.و به دلیل همین پیچیده بودنشان میتوانند بسیار جلب توجه کنند. چرا که این پیچیدگی در شکل و اندازه آنها با دقت و ظرافت بیشتری انجام میشوند. و از انواع نگین های قیمتی در طراحی آنها استفاده میشود.این مدل این توانایی را دارد که صورت ها را لاغر تر و عضلانی تر نشان دهد.در هنگام خرید به وزن آنها دقت کنید چراکه ممکن است سبب آسیب به لاله گوش شود.

  • گوشواره آویزان

گوشواره‌های آویز می‌توانند کاملا فلزی یا ترکیبی از فلز و جواهر باشند. به این صورت که در انتهای زنجیر آویز یک سنگ قیمتی، الماس یا مروارید کار شده باشد. قرار گرفتن سنگ و جواهرات باعث درخشش و زیبایی هر چه بیشتر گوشواره آویز می‌شود. این گوشواره‌ها حرکت و تکان زیادی ندارند. آویز برای زنانی که موهای بلندی دارند گزینه مناسبی است.یک گوشواره مرواریدی میتواند استایل عروس را بی نهایت خاص کند

  • گوشواره حلقه ای

گوشواره‌های حلقه‌ای از اکسسوری‌های کلاسیک هستند که هرگز از مد نمی‌افتند و امروزه به همان اندازه که در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ محبوب بودند، مورد توجه قرار می‌گیرند.

این گوشواره‌ها در اندازه‌ها و شکل‌های مختلف طراحی می‌شوند که می‌توان آن‌ها را با توجه به سبک مورد علاقه انتخاب کرد.

  • گوشواره هاگی

هاگی گوشواره های دایره ای کوچکی هستند که به جای آویزان شدن در زیر گوش، گوش را در آغوش می گیرند. آنها به خوبی با طیف گسترده ای از لباس ها و مدل های مو ست می شوند، زیرا بسیار متنوع هستند.

  • چگونه مدل موی عروسی خود را با گوشواره عروس مناسب هماهنگ کنید

ایجاد ظاهر یک عروس برای یک شب رویایی کار آسانی نیست و به کارهای زیادی احتیاج دارد یکی از این کارها انتخاب یک مدل موی مناسب میباشد.اگر در زندگی روزمره خود یکی از طرفداران بزرگ مدل موی دم اسبی و دم اسبی هستید، پس بهتر است این کار را انجام دهید،شما لازم دارید یک نسخه بی نقص از مدل موی خود را انتخاب کنید

در این قسمت، ما در مورد گوشواره های عروسی مناسب برای هر  5 مدل مو  مناسب برای عروسی صحبت می کنیم.

  • مدل های کلاسیک (بنی، شینیون و دم اسبی)

مدل موی آپدو (updo) به حالتی کلاسیک گفته میشود که موها را به سمت بالا می‌کشند و آنها را از صورت دور می‌کنند. شما هم ممکن است با شنیدن کلمه آپدو “updo” اغلب تصاویری از سبک های پیچیده و آراسته را تجسم کنید که به مقدار زیادی سنجاق بابی و اسپری مو نیاز دارند. بنی و دم اسبی و شنیون مدل موی آپدو هستنداین نوع مدل مو را میتوان با گوشواره های میخی کلاسیک،گوشواره های اشکی یا آویزان زیبا ست کرد،همچنین گوشواره گل میخی مرواریدی میتواند بی نهایت زیبا و مدرن به نظر برسد.

  • بوهو آپدوس (بزهای آشفته، دم اسبی بافته شده)

اگر تصمیم گرفته‌اید مسیر آشفته‌تری را با حال و هوای قوی بوهمیایی، پیچک‌های اضافی و بافته‌های اختیاری انتخاب کنید - گوشواره‌های مدرن بهترین گزینه هستند. یک لباس عروس آپدو بوهمی نیاز به یک گوشواره بزرگتر دارد، چه حلقه، چه لوستر.سنگ های قیمتی منحصر به فرد به جز الماس به خوبی با فضای بوهو کار می کنند و به ظاهر شما جذابیت بیشتری می بخشند.

  • موهای پایین

اگر شما دوست دارید موهای خود را آزاد و باز بگذارید پس باید برای داشتن ظاهری جاودانه و زیبا، به سراغ کلاسیک ها بروید. یک گل میخ بزرگتر، یک آویز و آویزان کلاسیک یا یک گوشواره هوگی در اینجا کار می کند تا به آن ظاهر شیک، جمع و جور و بدون درهم آمیزی برسید. مطمئن شوید که گوشواره‌هایتان از هر زاویه‌ای می‌درخشند. شمابا انتخاب این سبک نمی‌خواهید که گوش‌تان زیر موهایتان گم شود، بنابراین حداکثر درخشندگی را انتخاب کنید.

  • مدل موی نیمه بالا

مدل موی نیمه بالا بهترین ها را برای ظاهر شما به ارمغان می آورد. قفل‌های آبشاری روی شانه‌هایتان باز می‌شوند،اگر این مدل موی انتخابی شماست، خوش شانس هستید، زیرا بسیاری از مدل های گوشواره کاملا مناسب این مدل مو هستند. بهترین انتخاب: گوشواره‌هایی آویزان که درست پشت پیچک‌های شما می‌درخشند.

  • مدل موی کناری

مدل موی کناری در این مدل موی گوشواره ها به طور کامل مشخص و در کانون توجه قرار خواهد گرفت. پس بزرگش کن شیکش کن و آن را به حساب آورید. اساساً حق با شماست که مدل گوشواره ای را انتخاب کنید که همه توجه را به خود جلب کند. تمام مدل‌های آراسته را انتخاب کنید (زیرا موهایتان مانعی ندارد)، گل‌ها، دسته‌های جواهری، طرح‌های هندسی را انتخاب کنید

  • گوشواره عروس مناسب با فرم صورت

روز عروسی شما بهترین و یادآورترین مناسبتی است که توجه بیشتری به جزئیات را می طلبد. اساساً، از لباس‌تان ، می‌خواهید همه چیز عالی به نظر برسد. و اگر در انتخاب گوشواره عروس مناسب برای مناسبت مورد انتظار مشکل دارید، ممکن است بخواهید قبل از تصمیم گیری نهایی، فرم صورت خود را در نظر بگیرید. در حالی که نکات و توصیه‌های زیر دقیق نیستند.

  • شکل صورت گرد

چه گوشواره‌هایی بپوشید: گوشواره‌های بلندی را انتخاب کنید که صورت شما را دراز می‌کند. سبک‌های آویزان نیز بسیار عالی هستند، که جذاب‌ترین آن‌ها سبک‌های خطی یا هندسی هستند که دارای لبه‌ها هستند. گوشواره های شانه ای داستر (گوشواره های بسیار بلند)

  • شکل صورت بیضی

بیضی را عموما بهترین فرم صورت می‌دانند خوشبختانه، بیشتر مدل ها به خوبی با صورت های بیضی جفت می شوند و هر زیورآلاتی را می‌توان به راحتی با آن ست کرد. با این حال باید بدانید که گوشواره‌هایی به شکل قطره اشک یا مدل‌های کشیده و بلند برای ایجاد تعادل در این فرم صورت بهترین گزینه‌ها هستند. اما توجه داشته باشید که بهتر است آویزهای طلا خیلی بلند یا پهن نباشند.

  • شکل صورت مربعی

در این فرم صورت پیشانی و فک دارای عرض مشابه یا یکسان هستند. فک زاویه دار میباشد.ما باید کاری کنیم که زوایای صورت شما کمتر به چشم بیاید و برای اینکه بتوانید به این هدف رسید بهتر است از گوشواره هایی استفاده کنید که ارتفاع متوسط یا بلندی دارند و انحنا در آنها مشاهده می شود شما میتوانید از گوشواره گرد و یا یک گوشواره حلقه ای استفاده کنید بهتر است از هر مدل گوشواره میخی و هر گوشواره که فرم و شکل مربعی دارد دوری کنید.

  • شکل صورت قلب

اگر پیشانی کشیده ای دارید و نسبت به قسمت‌های دیگر صورتتان پیشانی تان کشیده تر است و چانه شما باریک است صورت شما قلبی می باشد گوشواره اشکی در همه اندازه ها و سبک های لوستری کلاسیک با چهره به شکل قلب بهترین حالت را دارند.

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • mohsen sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی