انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

  • ۰
  • ۰

نگاهی به محبوب ترین گردنبندهای زنانه

زنان سالهاست که هم به عنوان یک مد و هم به عنوان فرهنگ خاص در هر کشوری از گردنبند با نمادهای متفاوتی استفاده میکنند.استفاده از زیورآلات میتواند بخش کمی از وجود و شخصیت یک انسان را آشکارکند و گردنبندها جز مهم ترین زیورآلاتی هستند که هنگام ملاقات با یک شخص مشاهده خواهید کرد. چه از این اکسسوری برای تحت تأثیر قرار دادن خود یا دیگران یا تکمیل یک لباس استفاده میکنید،بسیاری از استایل های محبوب می توانند ظاهر شما را تغییر دهند و حتی باعث برهم ریختن ظاهر شما شوند پس باید قبل از استفاده از یک گردنبند بدانید چه گردنبندی به استایل و لباس شما می آید.

  • انتخاب های طول برای طرح های گردنبند معمولی

در زمان انتخاب و خرید گردنبند زنانه مناسب برای استایل خود یکی از مواردی که حتماً باید به آن دقت زیادی داشته باشید طول زنجیر گردنبند است.طول زنجیری که انتخاب میکنید روی فرم بدن و ظاهر لباس شما تاثیر زیادی میگذارد.

اگر تمایل دارید از پیراهن‌های یقه دار در روزهای سرد زمستان استفاده کنید پیشنهاد می‌کنیم که زنجیرهای بلند استفاده نمایید. همچنین اگر یقه پیراهنی که از آن در استایل خود استفاده کرده‌اید باز است بهتر است که طول زنجیره گردنبند مورد نظر خود را بلند انتخاب کنید.

درواقع گردنبندها با توجه به طول زنجیر آن‌ها به شش دسته کلی تقسیم می‌شوند که هر یک با توجه به سایز گردنبند دارای اسم‌های متفاوتی است که در این مقاله قصد داریم به آنها بپردازیم.گالری ترنج مرجعی کامل برای خرید بدلیجات استیل و رنگ ثابت.

  • انواع گردنبندها و طول زنجیر

 

  • یقه: 12 تا 14 اینچ
  • چوکر: 14 تا 16 اینچ
  • پرنسس: 16 تا 18 اینچ
  • ماتینه: 20 تا 22 اینچ
  • اپرا: 30 تا 36 اینچ
  • طناب: 36 اینچ و بالاتر

 

  • محبوب ترین گردنبندهای زنانه

این گردنبندها با طرح های که دارند از محبوب ترین گردنبندها برای خانمها میباشند

1.گردنبندهای طلسم

گردنبندهای طلسم از دیرباز به دلیل تطبیق پذیری با هر شخص محبوب بوده اند این گردنبندها تقریبا با هرلباسی ست میشوند به دلیل اینکه هر شخص میتواند با توجه به سلیقه خود با زیورآلات مختلف آن ها را شخصی سازی کند مانند خرید دستبند پاندورا موجود در گالری ترنج،جذابیت های ریز و ظریف این گردنبندها باعث میشود که یک مکمل عالی برای هرلباسی که تصمیم به استفاده از آن دارید تبدیل کند.در اینجا نمونه هایی از دستبندهای پاندورا موجود در فروشگاه ترنج استور را برای شما عزیزان قرار میدهیم که میتوانید با مراجعه به این بخش سفارش خود را ثبت کنید.

2.گردنبند مرواریدی طرح پروانه

بدلیجات پروانه همیشه از پرطرفدارترین ها در دنیا مد و زیورآلات بوده و اما گردنبند پروانه ای مرواریدی میتواند یک اکسسوری کامل برای خانمها باشد،تصور کنید طرح پروانه و در کنارش مروارید ها فوق العاده به نظر میرسد این طرح میتواند نقره ای رزگلد یا طلایی رنگ باشد.و یک مروارید در مرکز،این گردنبندها علاوه بر زیبایی به لباس های روزمره،میتوانند یک زیورآلات خاص برای یک مناسب خاص باشند.

3.گردنبند طرح ماه و ستاره

ماه و ستارگان ویژگی های منحصر به فردی دارند و نشان دهند عشق خاصیت افلاطونی هستند و تبدیل ماه و ستاره به یک زیورآلات میتواند یک نماد عشق بی انتها برای شما و کسی که دوستش دارید باشد.

4.گردنبند چشم نظر

چشم حسادت و یا شیطان (به انگلیسی Evil Eye یا همان چشم شیطانی) به معنای نگاه حسودانه به یک چیزی یا به انسانی که بسیاری از مردم به آن ایمان دارند و در فرهنگ بسیاری از کشور های آسیای شرقی مشاهده می‌شود. بر اساس باورهای قدیمی چشم‌ زخم سبب بدشانسی یا اتفاق ناگوار می‌شود و نمادش به شکل تک‌چشم می‌باشد. در زبان ایرانیان به چشم زخم و در زبان عربی نظر و در زبان انگلیسی به evil eye شهرت دارد.

به اعتقاد برخی از افراد، نماد چشم و نظر در جواهرات، به عنوان سمبلی برای محافظت از چشم زخم است. این نماد برای زیورآلاتی مثل گردنبند و آویز، گوشواره، انگشتر و دستبند طلا و غیرطلا ساخته می‌شود.

گردنبند چشم نظر بسیار محبوب میباشد زیرا به غیر از زیبایی که به شخص میدهد میتواند برای دفع ارواح شیطانی و حفاظت از شخصی که استفاده میکند باشد.این گردنبندها به دلیل رنگ های متنوع و طرح های مختلف به خوب با هر لباسی ست میشوند هر رنگ هم معنایی جدا دارد برای مثال رنگ صورتی در چشم نظر برای حفاظت از شما و روابط دوستانه شما میباشد

نمونه ای از گردنبندهای ترنج استور با طرح چشم نظر

5.گردنبندهای چوکر

گردنبندهای چوکر به نوعی از محصولات گردنی گفته می شود که به شکل گلوبند هستند و بر روی گردن کاملا کیپ می شوند ،گردنبند چوکر هر سال مورد توجه بیشتری قرار میگرند و به همین علت ما در ترنج استور جدیدترین مدل های روز دنیا از خرید گردنبند چوکر را برای شما موجود کرده ایم ،از مدل های مجلسی گرفته تا مدل های اسپرت و گنگ

6.گردنبندهای اولیه

گردنبند های اولیه سال در مد رایج هستند،از پلاک های تک رنگ گرفته تا جا کلیدی های حروفی شکل به این نوع گردنبندها اولیه میگویند.گردنبندهای اولیه یک گردنبند کاملا شخصی هستند زیرا شما میتوانید حرف اول نام خود یا شخص مورد علاقه خود را بپوشید این مدل گردنبند در انواع رنگ و طرح ها وجود دارند و برای یک استایل روزمره مناسب هستند

7.گردنبند عشق Love

گردنبندهای عاشقانه با کلمه "عشق" را در گردنبندهای ظریف و زیبا بسیار شیک به نظر میرسند. این یک گردنبند ساده است، اما می تواند به عنوان یک ظاهر لباس بسیار خاص باشد. این نوع گردنبند ها را میتوانید به کسی که دوستش دارید هدیه دهید

8.گردنبند صلیب

گردنبندهای صلیب از قدیم در بین خانم ها و آقایان رواج داشته است. آنها باورهای مذهبی را با زرق و برق ترکیب می کنند و به شما اجازه می دهند کمی سنت گرایی را به لباس مدرن خود اضافه کنید. خرید گردنبند صلیب را می‌توان با هر لباسی پوشید، به‌خصوص اگر کسی که می‌خواهد همیشه صلیب را روی بدن خود نگه دارد.

  • گردنبند مناسب شما

چه به دنبال یک گردنبند برای نشان دادن استایل خود باشید و چه به عنوان هدیه برای شخص دیگری، گزینه های سبک و طول زیادی وجود دارد. گردنبندهای مهره‌دار، طلسم‌های کوچک، الماس‌ها، طرح‌های شیک - گزینه‌هایی زیادی برای مطابقت با هر شخصیتی وجود دارد.

جواهرات می توانند معنای خاصی به شما و لباس هایتان ببخشند، بنابراین هر مدل گردنبند که تصمیم به خرید دارید، مطمئن شوید که از آن خوشتان می آید و برای شما معنی خاصی دارد.

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • mohsen sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی