انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

  • ۰
  • ۰

11 دلیل برای هدیه گوشواره

شما میتوانید شخص مورد نظر و خاص خود را با دادن گوشواره به عنوان هدیه غافلگیر کنید،در اینجا چند دلیل جذاب قرار داده ایم که چرا گوشواره هدیه جذابی برای کسی که دوستش دارید میباشد

آیا فکر کردن برای هدیه دادن به عزیزانتان برای شما سخت است؟نگران نباشید ما در ترنج استور در این مقاله به شما کمک میکنیم که یک هدیه زیبا و به یاد ماندنی به کسی که دوست دارید هدیه دهید،یک گوشواره یک هدیه منحصر به فرد،خیره کنند و به یاد ماندنی برای هدیه دادن به عزیزانتان است.شما باید گوشواره هایی را هدیه دهید که مناسب استایل و ظاهر شخص مورد نظر شما باشد

11 دلیل برای اینکه چرا باید به یکی از عزیزانتان گوشواره هدیه دهید

  • مجموعه بزرگ و تنوع بالا گوشواره

گوشواره ها هدایایی ساده و در عین حال منحصر به فرد هستند که می توانید به هر کسی هدیه بدهید. خرید گوشواره به عنوان هدیه اکسسوری میباشند که تقریباً با هر لباسی می توانید از آنها استفاده کنید. این زیورآلات نوعی جواهرات است که هرگز از مد نمی افتد.

هدیه گوشواره برای هر ظاهری بهترین هستند و همچنین تنوع بالایی دارند. گوشواره ها انواع مختلفی دارند، از گل میخی گرفته تا مدل های لوستر. شما همچنین می توانید از مجموعه وسیعی از رنگ های مختلف با فلزات نقره ای یا استیل گالری ترنج یک هدیه مناسب انتخاب کنید.

  • مناسب برای هر سنی

پیدا کردن هدیه ای که برای یک گروه سنی خاص مناسب باشد دشوار است. اما خرید گوشواره به عنوان هدیه یکی از مناسب ترین هدایا برای افراد در هر سنی است. دیگر لازم نیست برای یافتن هدیه ای برای کودکان یا بزرگسالان از فروشگاهی به فروشگاه دیگر بروید.

  • هدیه ای خاص برای هر مناسبتی

تقریباً هر وسیله و اکسسوری را می توانید به عنوان هدیه انتخاب کنید، اما برخی از وسایل ممکن است مناسب یک رویداد خاص نباشند. به عنوان مثال، عطر می تواند یک هدیه تولد عالی باشد، اما نه به عنوان یک هدیه فارغ التحصیلی. گوشواره ها یک هدیه عالی هستند که می توانند برای همه انواع مراسم، از عروسی گرفته تا استفاده روز مره، مناسب باشند.

  • آسان برای شخصی سازی

آیا می خواهید گوشواره های خود را برای هدیه خاص تر کنید؟ شخصی سازی گوشواره ها می تواند معنا و احساس بیشتری به آنها ببخشد. شما می توانید انتخاب کنید که یک میراث گمشده را بازسازی کنید، آن را با حلقه های خود مطابقت دهید، یا طرحی را که هر دو دوست دارید ارائه دهید.

گوشواره های سفارشی می توانند اهمیت کامل رابطه شما را نشان دهند و ارزش احساسی را افزایش دهند. این کار همچنین یک طراحی منحصر به فرد است که می تواند خاطرات ارزشمندی را ایجاد کند. اقلام سفارشی می توانند از طریق طراحی و معنای مورد نظر خود چیزهای زیادی را بیان کنند.

شخصی‌سازی گوشواره‌ها می‌تواند شناسایی آن را در انبوهی از گوشواره‌ها آسان‌تر کند. همچنین می توانید از آنها بخواهید که گوشواره را با توجه به شخصیت خود سفارشی کنند. سعی کنید سنگ یا سنگ تولد مورد علاقه آنها را به طرح اضافه کنید.

  • لباس روزمره

گوشواره یکی از بهترین زیورآلاتی است که می توانید هر روز با هر لباسی از آن استفاده کنید. می توانید در محل کار، خانه، مدرسه، مهمانی ها و غیره از گوشواره استفاده کنید. این باعث می شود همه کاره و در عین حال چشم نواز باشد.

  • مناسب برای همه رنگ های پوست

ما در هر اندازه و رنگی عرضه می‌شویم، که گوشواره را به یک جواهر بسیار متنوع تبدیل می‌کند. گوشواره ها تقریباً جهانی هستند و با تمام رنگ ها مطابقت دارند. همه چیز به یافتن گوشواره‌هایی برمی‌گردد که بهترین ظاهر را روی آن‌ها داشته باشند و پوشیدن آن راحت باشد.

  • احساسی و پوشیدنی

خرید بدلیجات یک اکسسوری پوشیدنی است که می تواند احساسات و معنی زیادی را به همراه داشته باشد. گوشواره ها می توانند نمایانگر دوره ای تاریخی در زندگی افراد باشند، مانند تولد یا نامزدی. آنها نه تنها یک اکسسوری پوشیدنی هستند، بلکه بسیار به یاد ماندنی و خاطره انگیز هستند.

  • هدیه ای بی پایان

گوشواره ها هدایایی هستند که می توانند سال ها دوام بیاورند و همچنان ارزش خود را حفظ کنند. نگهداری از آنها آسان است و برای چندین سال از آنها لذت خواهید برد

  • نکاتی در مورد انتخاب گوشواره

قبل از هدیه دادن گوشواره، باید بیشتر در مورد گوشواره بدانید. در ادامه مطلب چند به چند نکته اشاره خواهیم کرد تا بدانید کدام گوشواره بیشتر به عنوان هدیه مناسب است.

  • انواع پرطرفدار گوشواره

گوشواره میخی رایج‌ترین فرم جواهرات و نوعی گوشواره است که پین (میخ) آن در پشت نرمه گوش قفل میشود،این طرح محبوب ترین گوشواره برای زنان،مردان و کودکان است،این گوشواره ها دارای طراحی ساده با زیورآلات مختلف یا نگینی هستند،گل میخ ها را میتوانید با هر فرم و لباسی ست کنید.

گوشواره های حلقه ای شکل دایره ای شکل خود را همیشه حفظ کرده و به صورت کلی در مدل های نگین دار و بدون نگین، ساده و طرح دار و همچنین آویزی طراحی می‌شوند.قفل گوشواره حلقه ای نیز بر اساس سبک های گوناگون گوشواره به صورت های متفاوت طراحی می شود.گوشواره‌های حلقه‌ای در اندازه‌های مختلف، از حلقه‌های بزرگ گرفته تا حلقه‌های ظریف و شیک وجود دارند.

گوشواره لوستری یکی از دراماتیک ترین جواهراتی هستند که می توانید استفاده کنید. این مدل نوعی گوشواره قطره ای هستند که معمولاً از تزئینات زیبا تشکیل شده است. این سبک از گوشواره ها ظرافت و درام زیبایی را به لباس کلی شما می بخشد.

گوشواره های قطره ای دارای تزئیناتی هستند که از سیم، ستون یا حلقه پایین می آیند. در انتهای گوشواره می توانید سنگ های قیمتی، مهره ها، طرح های فلزی یا مروارید پیدا کنید. این مدل گوشواره می تواند در طول های مختلف، از کوتاه تا شانه ای باشد.

  • رنگ گوشواره

می توانید رنگی را انتخاب کنید که با سنگ تولد شخص مورد نظر شما یکی باشد. همچنین هم رنگ بودن گوشواره با رنگ چشم میتواند جذابیتی بالا داشته باشد 

  • مطاقبت با فرم صورت

گوشواره انواع و شکل‌های بسیار متنوعی دارد. بسیار مهم است که گوشواره ای که به عنوان هدیه انتخاب میکنید بر اساس فرم صورت شخص مورد علاقه تان انتخاب کنید. به طور مثال، گوشواره‌های میخی با و بدون سنگ قیمتی برای صورت‌های باریک و کشیده مناسب هستند. یا مثلاً گوشواره‌های حلقه‌ای برای صورت‌های مربعی بهترین گزینه بشمار می‌روند. گوشواره‌های آویز برای زنانی که موهای بلندی دارند گزینه مناسبی هستند. یا مثلاً گوشواره رشته‌ای برای صورت‌های قلبی مناسبند.

 

گوشواره ها دارای مجموعه بزرگی از سبک ها هستند و می توانند تقریباً برای هر ظاهر و در هر موقعیتی استفاده شوند. گوشواره یک آیتم روزمره عالی است که می تواند سال ها استفاده شود. گوشواره را سفارشی کنید تا یک هدیه احساسی و به یاد ماندنی بسازید.

لازم نیست نگران باشید که از کجا می توانید گوشواره های هدیه خود را بخرید! به مجموعه گوشواره های ترنج استور نگاهی بیندازید و به دنبال گوشواره های مناسب برای عزیزان خود باشید!

  • ۰۱/۰۵/۱۸
  • mohsen sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی