انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

  • ۰
  • ۰

زیورآلات ترند 2021

زیورآلات ترند 2021

در این مقاله قصد داریم با یک راهنمای کامل و جامع شما را با جواهرات ترند سال 2021 آشنا کنیم

یکی از اکسسوری‌های موردعلاقه خانم‌ها و آقایان در هر سنی، جواهرات و خرید بدلیجات می باشند که استفاده از آن‌ها بی‌شک می‌تواند جلوه و جذابیت زیادی به استایل افراد ببخشد. اگر بتوانیم زیورآلات مناسب استایل خود را بر اساس ترند‌های روز انتخاب کنیم، تأثیر آن را بر شیک به نظر رسیدن استایل خود مشاهده می‌کنیم. در ادامه به بررسی برخی از زیورآلات ترند سال 2021 خواهیم داشت.

از گردنبند گرفته تا  خرید پابند ظریف و انگشتر، داغ ترین ترندهای جواهرات در سال 2021 قطعاً بسیار خاص هستند.

در ادامه بخوانید تا آنچه را که باید در مورد روند استایل امسال بدانید تا جواهرات شما ستاره استایل شما باشند.

 

  • زیورآلات برجسته و درخشان

اگر شما علاقه دارید که بدلیجات شما برجسته و نمایان باشند از قطعاتی استفاده کنید که برجسته و درخشانی خود را داشته باشند که قطعا توجه زیادی را جلب میکنند،جواهرات استریت معمولا بزرگتر،درخشان تر و عالی به نظر میرسند.یک دستبند زنانه درشت تقریبا با هر لباسی که قصد پوشیدن آن را دارید ست میشود،یک دستبند زیبا و رنگارنگ را با سنگ های درخشان یا تکه هایی از صدف امتحان کنید تا تقریباً با هر لباسی که دارید جلوه ای منحصر به فرد بدهید.

گردنبند زنانه استیتنت امسال به چرخه مد بازگشته اند،همچنین می‌توانید یک آویز بزرگ و فوق‌العاده را امتحان کنید که نشان دهنده شخصیت شما باشد و به همه شخصیت کلی شما را نشان دهد. آویزها را می توان با زنجیرهای مختلف پوشید تا بتوانید به راحتی ظاهر خود را با آن ها ست کنید.

حلقه های کوکتل یکی دیگر از داغ ترین ترندهای جواهرات سال 2021 است. این حلقه های دراماتیک بزرگی هستند که از زمان های دور طرفداران زیادی داشته اند و به صورت سه بعدی میباشند، این حلقه ها دارای جزئیات منحصر به فرد و سنگ های بزرگ در رنگین کمانی از رنگ ها هستند.

  • دستبند النگویی

دستبند النگویی، مانند النگو، ظاهری دایره‌ای دارد و نسبت به النگو انعطاف پذیرتر میباشد. به زبان ساده میتوان گفت خرید دستبند النگویی، النگویی انعطاف پذیر یا النگوی قفل دار میباشد. دستبندهای النگویی از مواد مختلفی مثل برنج،استیل،مس، نقره، طلا، پلاستیک و … ساخته می شوند و بصورت ست یا ترکیبی استفاده می شوند. جالب است بدانید دستبند النگویی به طور سنتی در هند، سریلانکا، پاکستان، آفریقای جنوبی و بنگلادش مورد استفاده قرار میگرفته است.

  • بازگشت چوکرها

برخی از ترندها هستند که ما نمیتوانیم برای بازگشت آنها صبر کنیم و گردنبند چوکر بازگشته و بسیار خاص تر از همیشه با طرح های فوق العاده خاص،چوکرها از ترندهای داغ سال 2021 هستند اما این چوکرها،چوکرهای روبان مخملی قدیمی نیستند،چوکرهای امروزی بسیار خاص هستند و از فلزات درجه یکی مثل طلا،نقره،سنگ های قیمتی و استیل ساخته میشوند

  • درخشان؟

یکی از برجسته ترین مشخصه هایی که می توان در جدید ترین نمونه جواهرات ترند در سال 2021 مشاهده کرد، استفاده از فلزاتی است که درخشش بسیار بالایی دارند. در بیش تر جواهرات ترند امسال، فلزاتی که بسیار درخشان هستند، در طراحی و ساخت جواهرات مورد استفاده قرار گرفته اند.

2021 سال شما برای درخشش پس از مشکلات همه گیری کرونا در سال 2020 میباشد،با زیورآلات فوق العاده درخشان میتوانید ظاهری منحصر به فرد و خاص دهید،هر چیزی که دارای جزئیات فیلیگرنی باشد، جلوه ای درخشان و شیک به به آویزها،خرید انگشتر و گوشواره های مورد علاقه شما خواهد داد.شما می توانید با انتخاب قطعات ساخته شده با سنگ های مارکازیت خیره کننده، درخشندگی بالایی به لباس مورد علاقه خود بیافزایید.یکی دیگر از راه‌های آسان برای افزودن درخشش بیشتر به ظاهرتان، استفاده از یک حلقه کوکتل روشن است که دارای یک سنگ بزرگ در مرکز است. هر چه سنگ وجوه بیشتری داشته باشد، درخشش بیشتری خواهد داشت.

  • طرح های خوش ساخت

امسال جواهراتی که دارای اشکال مختلف و پیچیده هستند را بیشتر خواهید دید،به عنوان مثال یک دستبند جذاب با مجموعه ای از طرح های خاص و سرگرم کننده که در طرح میتواند یادآور یک اتفاق در زندگی شما باشد،به جای یک آویز با شکل ساده یا تک سنگ، چیزی را امتحان کنید که دارای طرحی زیبا در تم مورد علاقه شما باشد. اگر عاشق اقیانوس هستید، یک آویز درخشان اسب دریایی انتخابی فوق العاده است، یا اگر فقط می‌خواهید سطح آن را بالا ببرید، آویز قطره‌ای را امتحان کنید.
مدل‌های جدید حلقه‌ها نیز راهی فوق‌العاده برای اضافه کردن شخصیت به لباس‌های امسال شما هستند. به سراغ حلقه‌های پررنگ‌تری بروید که مضامین سرگرم‌کننده مانند آسمان، حیوانات یا گل‌ها را به نمایش می‌گذارند. نکته کلیدی این است که جواهراتی را انتخاب کنید که به شیوه ای شخصی تر چیزی در مورد شخصیت شما بیان کند.

  • رنگ یک پادشاه است

گذشته از انرژی درونی سنگ ها و جواهرات ، رنگ آنها نیز در زندگی ؛ بیماری و پیشرفت ما تاثیر گذار است . رنگها در زندگی ما تاثیر اساسی دارند و می توانند دنیای خاکستری اطراف ما را (همچو دوران اولیه تولد) رنگارنگ و شاد گردانند ( با گذشت چند وقت از تولد ما تازه قادر به تشخیص رنگها می گردیم) پس تنها وجود رنگ در دنیای اطراف ما مهم نیست ، و اصل مهم دیگر اینکه خود ما نیز قدرت درک رنگ ، و تاثیر پذیری از آن را داریم و این دارایی ما اهمیت اساسی دارد.یکی از ترندهای داغ جواهرات رنگارنگ، آویزها، دستبندها و انگشترهای میناکاری شده است. زیورآلات میناکاری شده به هر چیزی که می پوشید جذابیت ظاهری بیشتری می بخشد.

  • در سال 2021 روی مد باشید

برخی از این ترندهای جواهرات سال 2021 را امتحان کنید تا لباس‌های خود را جذاب کنید. برای استفاده از یک تکه جواهر خاص یا یک حلقه یا آویز سرگرم کننده که دارای شکل یا تم منحصر به فرد است شما باید محدودیت ها را کنار بگذارید و آن چیزی که دوست دارید استفاده کنید

افزودن جواهرات جدید به ظاهر خود راهی آسان است که به شما کمک می کند تا از آخرین ترندهای  استایل مطلع شوید.

اگر آماده خرید بدلیجات جدید و منحصر به فرد ما هستید، حتماً فروشگاه آنلاین ترنج استور را مرور کنید و مجموعه های منحصر به فرد ما را امروز بررسی کنید!

  • ۰۱/۰۵/۲۳
  • mohsen sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی