انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

انواع زیورآلات زنانه و مردانه

جدیدترین محصولات زیور در فروشگاه زیور خانم

  • ۰
  • ۰

انواع اکسسوری برای مردان

از زمان طلوع تمدن، مردان از لوازم جانبی استفاده می‌کنند - از سنجاق‌های وایکینگ گرفته تا حلقه‌های مهر مصری گرفته تا دستبندهای مروارید پلینزی. لباس یک ضرورت بود، اما لوازم جانبی همیشه در مورد بیان شخصی یک فرد بوده اند.اکسسوری و لوازم جانبی جز طولانی ترین بقایای مردم باستان هستند چرا که وقتی باستان شناسان ویرانه شهرهای باستانی را کشف میکنند به جز سفال ها و پایه ها ساختمانی لوازم جانبی که میتوانند از نقره یا طلا و سایر فلزات باشند را یافت میکنند

  • اکسسوری برای مردان چیست

تاریخچه لوازم جانبی مردانه تاریخ جالبی دارد،آنچه که در حال حاضر به عنوان لوازم زنانه در نظر گرفته میشود در بسیاری از موارد توسط مردان اختراع شده است.سواره نظام ایرانی در قرن پانزدهم از کفش‌های پاشنه بلند استفاده میکردند تا بهتر پاهای خود را در رکاب اسب محکم کنند،اشراف اروپایی بعداً از ایرانیان از کشف پاشنه بلند برای اینکه قد بلندتر به نظر برسند استفاده کردند.آرایش، روژ، و آن کلاه گیس‌های سفید بزرگ بیشتر در اختیار مردان اروپایی بود. مد در میان آنچه که ویژگی‌های سنتی مردانه و زنانه در نظر گرفته می‌شود، تغییر می‌کند و با مبهم شدن هنجارهای اجتماعی سبک مد نیز در طول تاریخ تغییراتی داشته است.سبک یک نیرو از طبیعت است که یک جمعیت زیاد کنترل میشود این سبک توسط اراده و علاقه جمعی افراد تشکیل دهنده گروه هدایت می شود.

اکسسوری مردانه در ترنج استور

ما ترنج استور تمام زیورآلاتی که یک مرد برای زیباتر شدن نیاز دارد در فروشگاه قرار داده ایم،شما میتوانید در وب سایت ما انواع دستبند مردانه،گردنبند،گوشواره،انگشتر مردانه،در طرح های متنوع و شیک مشاهده کنید

  • انواع لوازم جانبی مردانه

 

  • کیف

کیف ها یک راه راحت برای حمل چند اقلام کوچکتر هستند. برخی، مانند کیف های لپ تاپ یا لوازم آرایش، هدف اصلی و واحدی که حمل وسایل میباشد ، در حالی که برخی دیگر، مانند کوله پشتی و کیف مسافرتی، وسایلی  همه منظوره هستند.

کیف ها با مواد مواد مختلفی ساخته میشوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند. چرم یک کیف لوکس بودن ،بوم دارای استحکام ، پایداری پنبه و ماجراجویی پلی استر ارتباط برقرار می کند.

  • اصلاح و مراقبت از ریش

موهای ریش نیز مانند موهای سر می‌تواند اشکال و اندازه‌های متفاوتی داشته‌باشد. برخی از مردان به طور طبیعی ریش‌ بلند و صاف داشته، در حالی که برخی دیگر ریش فر و مجعد دارند. هر دوی این مدل‌ها جذابیت‌های خاص خود را دارند.وسایل مراقبت از ریش و اصلاح برای مردان مدرن ضروری است. 

  • کمربند

کمربندها بندهایی از چرم یا بوم هستند که از طریق حلقه‌های شلوار جین یا شلوار شما رد می‌شوند تا شلوار را نگه دارند البته کمربندها و رنگی که دارند میتواند برجستگی ها و زیبایی استایل شما را افزایش دهد همچنین سگک فلزی کمربند میتواند مکمل ساعت حلقه ها یا گردنبند شما باشد.اگر کمربند شما از جنس چرم میباشد،باید همیشه با سایر اقلام چرمی شما (مثلاً کفش و کیف) مطابقت داشته باشد، و اگر بوم است، باید مکمل رنگ های دیگر لباس شما باشد.

  • پاپیون

پاپیون‌ها اکسسوری‌های لاکچری هستند و وقتی قصد استفاده از آن ها را دارید، باید به یک سری اصول و نکات دقت کنید  .یک جمله معروفی است که میگویند: پاپیونی که انتخاب می کنید چیزهایی را در مورد شخصیت، شخصیت و حس زیبایی شناختی شما آشکار می کند.

پاپیون ها بندهای پارچه ای هستند که زیر یقه پیراهن شما قرار می گیرند و در جلو به صورت پاپیونی بسته می شوند و دکمه بالایی شما را می پوشانند. آیا می دانید چیزی به نام پاپیون چوبی وجود دارد؟ پاپیون چوبی فوق العاده منحصر به فرد هستند و شما را در یک ماسم رسمی از دیگران متمایز می کنند.

  • دستبند

دستبند مردانه یکی از بدلیجات خاص و جالب برای مردان است.یکی از اکسسوری هایی که موجب می شود تا پوشش آقایان شیک­ تر و آراسته­ تر به نظر برسد خرید دستبند مردانه است. امروزه انواع مختلفی از دستبند مردانه در بازار وجود دارد که بسته به زمان و مکان مورد نظر باید استفاده شوند. اکثریت قریب به اتفاق ما هنگام صحبت کردن از حرکات دست استفاده می کنیم و دست ها و مچ هایمان را بخشی از فرآیند ارتباطی می کنیم. مطمئن شوید که مچ دست شما شخصیت شما را به دیگران نشان دهد.

  • ساس بند یا ساسپندر

نوارهای آویز داری که صاف هستند که به پشت و جلوی شلوار شما می‌چسبند و روی شانه‌های شما می‌روند تا شلوارتان را بالا نگه دارند. جایگزینی برای کمربند است و هرگز نباید همزمان آن را پوشید.این اکسسوری یک لوازم جانبی شیک و بسیار زیبا برای مردان میباشد.آویزها یا با دکمه هایی در قسمت داخلی بند به شلوار شما وصل می شوند یا مستقیماً روی آن بسته می شوند. قبل از اینکه شلوارتان را ببندید، مطمئن شوید که دکمه هایی برای چسباندن آویزها داشته باشد

  • عینک لنز شفاف

عینک های لنز شفاف، فریم هایی با شیشه هستند که رنگی نیستند، بزرگنمایی نمی کنند و لنز اصلاحی ارائه نمی دهند. آنها صرفاً برای زیبایی شناسی استفاده می شوند یا اگر به بهانه ای برای خوب به نظر رسیدن نیاز دارید،برخی از مردان به سادگی با عینک خوشتیپ به نظر می رسند.

  • سرآستین

دکمه سر‌دست یکی از اکسسوری‌های مردانه است که شاید در نگاه اول بسیار کوچک باشد اما می‌تواند جلوه خاصی به پیراهن و همچینین استایل شما ببخشد. دکمه سر‌دست بر خلاف دکمه ثابت قابل جدا شدن است و می‌توانید در مواقع غیرر ضروری آن را جدا کنید اما دکمه اصلی از آن جهت که به پارچه دوخت شده است قابل جدا شدن نیست

  • گوشواره ها

خرید گوشواره مختص زنان نمیباشد و در تمدن و فرهنگ استفاده مردان از گوشواره بسیار وسیع و گسترده تر از آن است که بخواهیم از گوشواره های مردانه صرفا به عنوان یک مد و استایل یاد کنیم. گرچه در جامعه امروز تمایل استفاده مردان از طلا و جواهرات به حد چشم گیری افزایش یافته است

  • کلاه

کلاه‌ها روی سر شما پوشیده می‌شوند تا از سرما در زمستان و اشعه‌های مضر خورشید در تابستان محافظت کنند و مطمئن شوند که شما حتی زمانی که یک روز موی بد دارید، زیبا به نظر می‌رسید. حرفی رایج به ما می گوید که ما 80 درصد گرمای بدن خود را از سرمان از دست می دهیم.وقتی هوا سرد است، از هر قسمتی که از بدنمان پوشیده نیست، گرما را از دست می دهیم، که بیشتر از سرمان است. کلاه‌ها معمولاً از پنبه، پشم، نمد یا چرم ساخته می‌شوند و زمانی که با دستکش و روسری هماهنگ می‌شوند، قوی‌ترین استایل را دارند.

  • گردنبند

گردنبندها جز شیک ترین و خاصترین قطعات جواهراتی هستند که به گردن آویزان می شوند و روی سینه شما آویزان می شوند. گردنبند مردانه اغلب از فلز، چرم یا پنبه ساخته می شوند و تعدادی آویز حمل می کنند که عناصر تزئینی هستند که گردنبند را به سمت پایین می کشند و یک زاویه V شکل در مرکز سینه شما ایجاد می کنند. آویزها در اشکال و اندازه‌های مختلفی وجود دارند، از سنگ‌های طبیعی گرفته تا صفحات فلزی مانند برچسب سگ که پرطرفدارترین مدل گردنبند مردانه به شمار میرود.

  • کروات

از مهم ترین اکسسوری‌های مردانه که تاثیر بسزایی بر پوشش آقایان دارد می‌توان به کراوات اشاره کرد. کراوات (یا کروات) پارچه ایست دراز که بسته به نوع آن پهنای متفاوتی دارد. کراوات معمولا در استایل‌های رسمی و توسط آقایان استفاده می‌شود ولی در بسیاری از کشور‌ها در مراتب نظامی، مدرسه و بعضی از پوشاک بانوان نیز استفاده می‌شود.

  • انگشتر مردانه

انواع مختلف انگشتر مردانه وجود دارد که هرکدام خواص و کارایی مخصوص به خود را دارند. بنابراین با توجه به هدفی که دارید می توانید بهترین نگین را برای انگشتر مردانه انتخاب کنید.انگشتر مردانه از جمله جواهراتی است که در میان طیف وسیعی از مردان طرفداران زیادی دارد و در صورتی که با نگین یا عقیق تزیین شده باشند یک انگشتر خاص را برای مردان میسازند،ارزش انگشتر برای مردان میتواند بسیار بالا و اعتبار خاصی داشته باشد.

  • عینک آفتابی

استایل شما بدون داشتن یک عینک آفتابی مناسب ناقص است. یک عینک آفتابی خوب علاوه بر اینکه از چشمان شما در برابر گرد و غبار و نور آفتاب محافظت می کند، تاثیر بسزایی در زیبایی ظاهر شما نیز دارد. البته مهم است که استایل عینک آفتابی شما مناسب نوع پوشش و فرم صورت شما باشد در نتیجه در هنگام خرید باید معیارهای مختلفی را مد نظر داشته باشید.

  • کیف پول و جای کارت

کیف پول و جا کارتی که میتوانید کارت ملی صورت حساب ها کارت بانکی و غیره را در آن نگه داری و این اکسسوری با توجه به تنوع و رنگ بندی های متنوعی که دارد میتواند باعث شیک شدن شما شود

  • ساعت مچی

در گذشته ساعت وسیله ای بود تنها برای چک کردن زمان، اما این روزها ساعت علاوه بر هدف اصلی خود که آگاهی از زمان می باشد، به یک آیتم مهم در شیک پوشی به خصوص نزد آقایان تبدیل شده است. ساعت مچی هر فرد می‌تواند نشان دهنده شخصیت او باشد. از جمله اکسسوری هایی که تاثیر زیادی روی ظاهر مردها دارد، ساعت است. ساعت مردانه انواع مختلفی از لحاظ جنس، سبک، ظاهر صفحه نمایش و کاربرد دارد به طور مثال ساعتها از لحاظ صفحه نمایش به انواع: آنالوگ، دیجیتال، هیبرید و لمسی تقسیم می شوند.

5 ترند برتر لوازم جانبی مردانه در سال 2022

  • گوشواره آویز دار

گوشواره مردانه با سوراخ مناسب پسران در استایل هیپ هاپی معمولا کاربرد دارد. این مدل گوشواره ها به صورت حلقه ای و آویز دار بوده و ضد حساسیت مناسب بازه سنی نوجوان و بزرگسال می باشد.مدل گوشواره هایی که انتخاب می‌کنید به طرز غریبی می‌تواند جنبه‌هایی ناشناخته از شخصیتتان را به نمایش بگذارد! این یک داستان حقیقی در مورد انتخاب شما در دنیای پیچیده‌ی اکسسوری‌ها است.

  • عینک مسدود کننده نور آبی

همه ما امروزه زمان زیادی را در مقابل رایانه می گذرانیم، و به نظر نمی رسد که به این زودی ها تغییر کند. اگر متوجه شده اید که چشمانتان پس از چند ساعت کار خسته می شود، ممکن است چشمان خود را بیش از حد در معرض نور آبی قرار دهید. عینک های مسدود کننده نور آبی راه بسیار خوبی برای استراحت چشمان شما در حین استفاده از وسایل دیجیتالی هستند.

  • حلقه های دمشق

فولاد دمشق از تا زدن دو نوع فولاد بر روی هم تشکیل می شود که در هنگام برش فولاد، طرحی شبیه به چوب متمایز ایجاد می کند. حلقه های ساخته شده از فولاد دمشق منحصر به فرد هستند، زیرا الگوی هر یک با تعریف متفاوت است. حلقه های دمشق و آنهایی که دارای سنگ های طبیعی هستند منحصر به فرد هستند - 100% متعلق به شما.

  • جواهرات مروارید

اگر فکر می کنید که مروارید تنها مختص خانم هاست سخت در اشتباه هستید،مرواریدهای با درخشش کمتر از سنگ های قیمتی مدتی است که در جواهرات مردانه بسیار به کار گرفته می شود. با گسترش بازار طراحی و تولید جواهرات مردانه، مرواریدها به بخش جدایی ناپذیر مجموعه های اخیر خانه های جواهرسازی تبدیل شده است. با دیدن ستارگان مطرحی چون جانی دپ، فارل ویلیامز و جیمزباند سابق، پیرس برازنان در جواهرات مروارید نشان تعجبی هم ندارد که این گرایش بسیار محبوب و پرطرفدار شده است.

  • گردنبندهای لایه ای

مدتی است که گردنبند چندلایه مد شده است. این مدل از آویز، آن‌قدر در بین مردم محبوبیت دارد؛ که تبدیل به یک تیپ کلاسیک شده است. از طرفی دیگر اگر در جعبه زیورآلات خود، تنوع گردنبندهای شما زیاد است، در نتیجه شما می‌توانید با لایه‌بندی کردن این گردنبندها، یک ترکیب جذاب و زیبایی را با گردنبند چند لایه برای گردن خود بسازید.ممکن است شما نیز گردنبند چند لایه را در گردن برخی از آقایان دیده باشید. این مدل از زیورآلات‌ها که بسیار زیبا و خلاقانه طراحی شده است؛ جزو یکی از پرطرفدارترین مدل‌ها در بین آقایان است؛ که با استقبال بسیار بالایی روبرو شده است

اکسسوری های لاکچری مردانه

تجربه این موضوع را ثابت کرده است که افراد در اولین مواجهه با استایل شما بدون شک به اکسسوری های مردانه یا همان لوازم جانبی که برای جذابیت استایل خود انتخاب می کنید خیره می شوند .طراحان مد این قانون را بهتر از هر کس دیگر می دانند به همین خاطر همیشه توصیه می کنند از انواع اکسسوری در استایلتان استفاده کنید .

  • برترین لوازم جانبی مردانه

بهترین لوازم جانبی مردانه چیست؟ پاسخ به این سوال کاملا به شما بستگی دارد. بعضی از لوازم در استاندارد و کامل هستند - برای مثال، هر مردی باید یک ساعت داشته باشد. اما اینکه چه نوع ساعتی برای شما بهترین است به سبک لباس، رنگ پوست، سبک زندگی شما و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد. هیچ کس بهتر از شما داستان شما را نمی داند (به استثنای مادرتان)، بنابراین هیچ کس نمی تواند به شما بگوید چه چیزی برای شما بهتر است. و حتی ما را با کلمه "باحال" شروع نکنید.

  • ۰۱/۰۵/۲۰
  • mohsen sharifi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی